Meest gestelde vragen zakelijk

Meest gestelde vragen

  • Gratis persoonlijke tekst op de cadeaukaart
  • Gratis inwisselpagina in eigen huisstijl
  • Cadeaukaart en verpakking in eigen ontwerp


GRATIS cadeaukaart bij offerte aanvraag

groene kadobon

cadeaukaart duurzaam



clingendael

uni


zone



engie

Groene kadobon bestellen

Wat zijn de verzendkosten?

Als de kadobon per e-mail verstuurd wordt dan zijn er geen bijkomende kosten. Alleen voor het verzenden per post gelden meerprijzen. Deze meerprijzen zijn inclusief btw. Er zijn géén verzendkosten. De kosten voor de verpakking naar keuze bedragen 1,95 euro per stuk.

Wat is de levertijd?

Indien u deze per e-mail of per SMS heeft besteld dan wordt deze direct verstuurd. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als verzendtermijn binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, internet bankieren veilig betalen via uw eigen bank, creditcard of via vooruitbetaling via bankoverschrijving. Indien je kiest voor bankoverschrijving ontvang je van ons een factuur per e-mail. De bonnen worden dan pas verzonden wanneer deze factuur is voldaan.

Welke waarden zijn er mogelijk?

De waarden zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100.

Wat is de geldigheidsduur?

De geldigheidsduur van de kadobon is twee jaar. 

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen?

Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt je kadobon nog persoonlijker!

Hoe bestel ik als ik de kadobon zelf wil overhandigen?

In dit geval kun je je eigen gegevens invullen als ontvanger. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de adressering. Op de kadobon komen deze gegevens dus niet. Op de cadeaukaart komt alleen de tekst zoals die is ingevuld bij het veld “persoonlijke tekst”.

Welke verpakkingen en verzendwijzen zijn er?

De verzendwijze is per e-mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar jezelf. De kadobon kan per e-mail worden uitgeprint met een GRATIS printbare envelop en persoonlijk worden overhandigd. Indien per post besteld is er keuze uit verschillende verpakkingen. Bekijk hier alle cadeaubon verpakkingen.

Waar vind ik een printbare envelop?

Wanneer je je kadobon per e-mail hebt besteld en uitgeprint kun je ook kosteloos een printbare envelop downloaden. Deze kun je dan gratis downloaden via ‘mijn account‘. Als je een facebookaccount hebt dan kun je al direct inloggen zonder een account aan te maken.

Ik heb een kadobon ontvangen maar ik kan de link niet openen

In de e-mail die je hebt ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heb je het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kun je gratis downloaden.

Wat als de ontvanger per ongeluk de kadoboncode wist?

Standaard wordt de kadobon ook naar je eigen e-mailadres verstuurd dus je hebt  altijd een backup. Je kunt altijd nog een verzoek naar de klantenservice sturen om de kadobon nog een keer te laten versturen.

Ik heb mijn kadobon niet ontvangen

Soms kan het even duren voordat je de e-mail met daarin de kadobon ontvangt. Controleer ook je spam-filter, het kan zijn dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in je spam-filter het e-mailadres klantenservice@kadobon-online.nl in ‘toestaan’. 

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al je andere vragen.

Zakelijk bestellen

Hoe kan ik zakelijk bestellen?

Plaats een bestelling en kies als betaalmethode “Directe bankoverschrijving”. Je betaalt dan vooruit middels een factuur die wij u per e-mail naar je toezenden. Het bedrag kun je voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer NL90ABNA0433256133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda. 

De bon(nen) worden pas verzonden indien de betaling bij ons binnen is.

Kan ik na betaling met iDEAL een factuur ontvangen?

Je ontvangt van ons naast een bevestigingse-mail ook een e-mail indien je kadobon is verzonden. Bij deze e-mail zit ook een factuur als bijlage. Deze e-mail gemist? Stuur dan een email met daarin je bedrijfsgegevens en ordernummer naar onze klantenservice.

Kunnen wij op rekening bestellen?

Dat is mogelijk met een zakelijk account. Je kunt deze aanvragen via de klantenservice. Echter doen wij wel eerst een kredietwaardigheids check en behouden wij het recht om bedrijven en/of organisaties te weigeren.

Groene kadobon inwisselen

Waar kan ik mijn kadobon inwisselen?

De kadobon is alleen online in te wisselen bij onze partners IkshopGifvrij.nl en IkshopFair.nl samen goed voor 2.000+ duurzame producten van 100+ duurzame merken.

Hoe kan ik de kadobon inwisselen?

1. Maak je keuze uit ons assortiment. Plaats vervolgens je bestelling in het winkelmandje. Ga naar “Doorgaan naar afrekenen“. Vervolgens vul je je gegevens in en kies als betaalmethode ‘Kadobon-Online’.

2. Ga naar “Bestelling plaatsen“. Er zal een scherm verschijnen waar je je 12-cijferige kadoboncode kunt invullen.  Je kunt ook met meerdere kadoboncodes afrekenen door weer een kadobon toe te voegen.
stap 1 stap2

Klik op de knop “Kadobon toevoegen“. Je kunt hier nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.

3. Klik op de knop “Bestelling afronden“.

stap 3

Moet ik de kadobon in één keer besteden?

Nee, de kadobon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

Hoeveel tegoed staat er nog op mijn kadobon?

In de e-mail die je hebt ontvangen staat een link. Als je deze link aanklikt krijg je je kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de kadobon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Mag de bestelling hoger zijn dan de waarde van de kadobon?

Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kun je middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

Mijn kadoboncode wordt niet geaccepteerd

Belangrijk is dat je bij de desbetreffende webwinkel iets uitzoekt vervolgens het product kiest en dan naar de kassa gaat om te gaan betalen. Bij de kassa kies je voor de betaalmethode “kadobon-online” waar je vervolgens na het plaatsen van je bestelling de kadoboncode kunt invullen. Waarschijnlijk heb je het kortingscode veld van de webwinkel gekozen en dat is niet juist.

Het kan ook zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.

Is de kadobon in het buitenland in te wisselen?

Wij versturen alleen Parfum naar Nederland en België.

Winkelwagen
Scroll naar boven