Meest gestelde vragen2018-07-09T12:01:05+02:00

Meest gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen voor het kopen en inwisselen van je NationaleGroeneKadobon.

Wat is de status van mijn bestelling?2018-08-13T11:09:24+02:00

Bestelstatus

Controleer hier je bestelstatus. Deze geeft de status aan van je bestelling in de webshop van de NationaleGroeneKadobon.

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Waar vind ik een printbare envelop voor mijn Nationale Groene Kadobon ?2018-08-10T23:30:55+02:00

Wanneer je je Nationale Groene Kadobon per e-mail hebt besteld en hebt uitgeprint kun je ook kosteloos een printbare envelop downloaden. Deze kun je dan gratis downloaden via ‘mijn account‘. Als je een facebookaccount hebt dan kun je al direct inloggen zonder een account aan te maken.

Waar kan ik de kadobon inwisselen?2018-08-10T23:31:33+02:00

De Nationale Groene Kadobon is in te wisselen bij een groot assortiment van vele verschillende duurzame food en non-food produkten. Bekijk hier het assortiment.

Hoe kan ik de kadobon inwisselen?2018-08-09T12:43:11+02:00

bullet_01 Selecteer een categorie en kies je gewenste duurzame product. Je gaat vervolgens naar de online kassa en kies voor ‘afrekenen’.

bullet_02 In de online kassa kies je voor betaalmethode ‘kadobon-online’ en voer je 12-cijferige kadoboncode in.

cadeaubon inwisselen Stap 2

bullet_03 Klik op de knop “Kadobon toevoegen”. Je kunt nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via iDEAL.

cadeaubon inwisselen stap 3

bullet_04 Klik op de knop “Bestelling afronden”.

cadeaubon inwisselen stap 4

bullet_05 De webwinkel verwerkt nu je gegevens en stuurt je het artikel toe.

Let op: Je ontvangt een bevestiging van je bestelling. Altijd je kadoboncode bewaren tot dat je bestelling in huis is.

Moet ik de kadobon in één keer besteden?2015-09-30T10:05:47+02:00

Nee, de kadobon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

Mag het bedrag van de bestelling hoger zijn dan de waarde van de kadobon?2015-09-30T10:02:37+02:00

Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kunt u middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

Mijn kadoboncode wordt niet geaccepteerd?2015-09-30T09:49:33+02:00

Belangrijk is dat u bij de door u gekozen webwinkel iets uitzoekt vervolgens het product kiest en u dan naar de kassa gaat om te gaan betalen. Bij de kassa kiest u voor de betaalmethode “kadobon-online” waar u vervolgens de kadoboncode kunt invullen. Waarschijnlijk heeft u de kortingscode veld van de webwinkel gekozen en dat is niet juist.

Het kan ook zijn dat de kadoboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.

Is de kadobon in het buitenland in te wisselen?2015-09-30T09:47:43+02:00

Sommige webshops versturen ook producten naar het butenland. Kijk hiervoor op de website van de desbetreffende webwinkel voor de mogelijkheden. Er worden dan wel extra verzendkosten in rekening gebracht.

Wat is de Nationale Groene Kadobon?2015-09-30T09:40:20+02:00

De Nationale Groene Kadobon is een online keuze cadeau. Deze cadeaubon is voorzien van een cadeauboncode en eventueel met een persoonlijke boodschap die per e-mail of post wordt verstuurd. De ontvanger kan online de kadobon inwisselen en een keuze maken uit een breed assortiment van duurzame webwinkels met meer dan 100.000 verschillende duurzame artikelen.

Hoe kan ik zakelijk bestellen?2018-02-22T14:26:34+01:00

Kies bij het afrekenen voor “vooruit betalen middels een factuur”. Deze factuur zenden wij automatisch per e-mail tesamen met je orderbevestiging. Het bedrag kun je voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer NL90ABNA0433256133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda.

Heb je per Ideal of creditcard betaald? Ook dan sturen we automatisch de factuur per e-mail toe met je orderbevestiging. Geen factuur ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Welke verzendmethodes zijn er?2015-09-30T09:35:47+02:00

De verzendwijze is per e-mail of per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar jezelf. De kadobon kan per e-mail worden uitgeprint met een printbare envelop en persoonlijk worden overhandigd. Of deze kan in een luxe bijpassende envelop per post worden verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?2017-08-10T12:01:22+02:00

De verzendkosten zijn altijd GRATIS. Je betaalt 1,00 euro (inclusief btw.) per cadeaubon verpakking. Bestel je per e-mail dan zijn er géén bijkomende kosten.

Wat is de levertijd?2015-09-30T09:31:48+02:00

Indien u deze per e-mail heeft besteld dan wordt deze direct (automatisch) verstuurd.

Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als verzendtermijn binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?2017-08-10T17:59:50+02:00

De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, internet bankieren veilig betalen via uw eigen bank, VISA creditcard / Mastercard of via vooruitbetaling via bankoverschrijving middels een vooraf ontvangen factuur. Let op: Alléén bij vooruitbetaling geldt dat kadobon(nen) pas worden verzonden indien de betaling bij ons binnen is.

Wat is de geldigheidsduur van de Nationale Groene Kadobon?2015-09-30T09:27:46+02:00

Standaard is de geldigheidsduur van Nationale Groene Kadobon twee jaar, zodat u ruimschoots de tijd heeft uw kadobon in te wisselen.

Welke waarden zijn er?2015-09-30T09:25:47+02:00

De waarden zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100. Indien u zakelijk besteld dan zijn andere waarden ook mogelijk. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen?2015-09-30T09:23:59+02:00

Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt je Nationale Groene Kadobon nog persoonlijker!

Ik heb mijn kadobon nog steeds niet ontvangen?2015-09-30T09:21:16+02:00

Soms kan het even duren voordat u de e-mail met daarin de kadobon ontvangt. Controleer ook uw uw spam-filter, het kan dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in uw spam-filter het e-mailadres [email protected] in ‘toestaan’. Na het betalen treft u op de bedank-pagina tevens een link met daarin uw kadobon zodat u deze eventueel direct kunt uitprinten. Neem anders contact op met onze klantenservice.

Wat als de klant de code per ongeluk wist?2015-09-30T09:18:52+02:00

Standaard wordt de kadobon ook naar uw eigen e-mailadres verstuurd dus u heeft dan altijd een backup. U kunt altijd nog een verzoek naar de klantenservice sturen om de kadobon nog een keer te laten versturen.

Ik heb een kadobon ontvangen maar ik kan de link niet openen?2015-09-30T09:15:54+02:00

In de e-mail die u heeft ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heeft u het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kunt u gratis downloaden.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?2015-09-30T09:09:29+02:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.